Khamis, 29 Disember 2011

SELAMAT TINGGAL TAHUN 2011



Sedih rasanya meninggalkan tahun 2011 namun sebelum tahun ini melangkah pergi melabuh tirai kenangan yang indah dan pahit...,Aku tiba-tiba rasa tergerak hati hendak membeli sesuatu baharu,Bukan terdesak atau terpaksa tetapi ia suatu kemestian..MACAM TAK PERCAYA! sudah 3 tahun hidup tanpa kemudahan komunikasi mudah alih ini ,Hampir 3 bulan menSKodeng mencari produk gajet terbaik sebagai hadiah paling berharga kononnya nak menyedapkan hati yang tersesak mengeluarkan tabung duit bank....At least but less..,Itulah cari nak murah dapatlah jumpa SAMSUNG Champ 1, tak pa la buat sementara waktu (yer lah tu..) walaupun asyik bermimpi tentang IPHONE 4 S, Truthtly, aku memang buta gajet...,Function kat dalam SAMSUNG nampak senang tapi susah...,Lawak betul,first time pakai handphone touchscreen...apatah lagi SAMSUNG macam bercakap dengan cermin...nak tak nak kenalah smoothkan mukaku dengan pelembap muka supaya takder la kesan-kesan minyak melekat dekat handphone..Kena pakai pencuci BIORE kot hehehe...

KENANGAN PAHIT

Sebelum membuang segala kenangan pahit tak payah nak dirasa kompem pahit..hehehe,STEADY AKU! kadang-kala kenangan pahit itu akan mematangkan pemikiran seseorang tetapi aku sejak kebelakangan ni  entah kenapa blur membelunggu masuk ke dalam kotak penuh isi dengan tanda tanya..sajer nak adjust otak kosong aku,Sekejap aku nak cuba imbas kembali...,Antara kenangan paling pahit yang tak dapat dilupakan tapi harus dilupakan...Of couse menjelang ketibaan tahun 2011,Aku ditimpa kemalangan yang tak diduga yang merosakkan segala reputasi...Aku nak salahkan siapa,bagaimana,mengapa,kenapa,di mana,semuanya telah menunjukkan betapa hebatnya tekanan yang diberi...Apapun semuanya gara-gara "penunggu istana" itu..Hahaha...What ever..!,Sekadar prejudis sahaja.Begitulah aku,Diam adalah terbaik.Tidak ada masaalah yang tak ada jalan penyelesaian.Hanya masa yang menentukan sama ada baik atau buruk.Ya, Sudahlah,

KENANGAN MANIS

Antara kenangan paling manis pada tahun 2011....manis sangat...Hmmm, Apa yer?. Nak kata banyak sangat tak juga,Aderlah juga sedikit satu dua,tapi BIARLAH RAHSIA...buat masa ini..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan